Bekijk hier alle informatie over het Corona virus en uw reservering.

Informatie


Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen. Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties. Ons beleid passen we steeds aan op de actuele richtlijnen. Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. Deze zijn van toepassing op de Hogenboom parken.

 

Q 1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ja, ons park zijn open. Maar het is een terechte vraag. We begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Daar doen wij ons uiterste best voor. Uw vakantie kan nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op de parken gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen.

 

Q 2. Welke maatregelen neemt Hogenboom om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Op alle parken in Nederland hebben we de animatie, de kidsclub, het zwembad, de wellness en de restaurants tot 1 juni gesloten. Tot die tijd bezorgen we snacks en maaltijden bij uw vakantiewoning. De receptie, winkel en fietsverhuur zijn open. U kunt er nog steeds op uit in de omgeving. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van veelbezochte plekken en er zijn handgels beschikbaar. Zodra dat kan volgens de adviezen van de overheid, gaan alle faciliteiten weer open.

 

Q 3. Zijn alle vakantieparken van Hogenboom open?
Met de voorzorgsmaatregelen die we nemen, kunnen alle vakantieparken in Nederland openblijven. Uitzonderingen zijn alle parken in Duitsland en België.

 

OMBOEKEN EN ANNULEREN
Q 4. Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil omboeken?
Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie de komende weken gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt op een van de vakantieparken met een aankomstdatum tot of op 1 juni? En besluit u deze te verzetten? Neem dan contact op met onze Gastenservice om uw verblijf naar een latere datum te verplaatsen en de voorwaarden te bespreken.

 

Q 5. Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil annuleren?
Wilt u uw vakantie annuleren? Alle informatie die u nodig heeft, vindt u bij de veelgestelde vragen over annuleren. Tip: Aan annuleren zijn kosten verbonden. Check de voorwaarden bij uw annuleringsverzekering. Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding.

 

Q 6. Ik boekte een vakantie in Duitsland. Kan ik omboeken?
Heeft u een vakantie een Duits park met een aankomstdatum tot of op 18 april geboekt? Deze parken zijn helaas gesloten. Als alternatief voor een vakantie op de genoemde parken stellen wij u graag een verblijf op een Roompot/Hogenboom park in Nederland voor. Uw aankomst- en vertrekdatum blijven dan ongewijzigd. Mocht u uw reis naar een Duits park toch willen uitstellen, dan kan dat ook.

 

FACILITEITEN EN ANIMATIE
Q 8.Welke voorzieningen zijn open/gesloten tot 1 juni?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Op alle parken in Nederland hebben we de animatie, de kidsclub, het zwembad, de wellness en de restaurants tot 1 juni gesloten. Tot die tijd bezorgen we snacks en maaltijden bij uw vakantiewoning. De receptie, winkel en fietsverhuur zijn open. U kunt er nog steeds op uit in de omgeving.

Niet gevonden wat u zocht?
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel langer dan u van ons gewend bent. Voor vragen over aankomsten tot en met 1 juni 2020 kunt u nu contact opnemen. Voor aankomsten vanaf 2 juni verzoeken wij u op een later moment contact op te nemen.


 

Mededeling coronavirus

Er zijn op dit moment veel vragen met betrekking tot het coronavirus (COVID-19).  Bekijk meer informatie op onze speciale informatiepagina.